Tjenestekartlegger/saksbehandler - Hjemmetjenesten

Ledig 100% stilling som tjenestekartlegger/saksbehandler i hjemmetjenesten for deg som har lyst til å jobbe med tjenestekartlegging, saksbehandling, velferdsteknologi og fagsystemer. Søknadsfrist 11. august.

Obs. Vi bruker ikke lenger elektronisk søknadsskjema, søk via Webcruiter. Link til søknadsskjema finner du nederst på denne siden. 

I denne stillingen vil du kunne være med å påvirke tjenestetildelingen og kvaliteten på tjenestene.  I tillegg til det vil du også få noe ansvar i forhold til velferdsteknologi og fagsystemet.

Vi søker etter en kollega som vil være med å utvikle hjemmetjenesten.  Hjemmetjenesten er en spennende arbeidsplass hvor du som ansatt vil bli tatt godt imot. Kommunens mål er at du skal føle deg ivaretatt, derfor satser vi på gode ordninger i forhold til kurs, videreutdanning og intern opplæring. Filosofien i hjemmesykepleien er at tillit gir mestring. Alle skal få benyttet sin evne til selvstendig arbeid i et aktivt felleskap med gode kollegaer og pasienter.  Hver arbeidsdag er unik og det gir stor variasjon i arbeidet.

Kvalifikasjoner

  • Du må ha 3-årig høyskoleutdanning innenfor helse, gjerne med videreutdanning
  • Må ha sertifikat (Kl. B)
  • Du må ha gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
  • Kjennskap til Gerica og LMP (mobil pleie) er en fordel, opplæring blir gitt. Men du må kunne bruke it-verktøy i forbindelse med dokumentasjon
  • Erfaring fra hjemmebaserte tjenester er en stor fordel
  • Kunnskap/erfaring i forhold til saksbehandling

Vi tilbyr

  • Varierte arbeidsoppgaver og arbeidsdager
  • Engasjerte og kreative arbeidskollegaer
  • Mange spennende og faglig utfordrende arbeidsoppgaver
  • Mulighet for kompetanseheving både internt og eksternt

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner og positiv innstilling
  • Være fleksibel og jobbe selvstendig
  • Ansvarsbevisst og pålitelig
  • Personlig egnethet

Annet

  • Politiattest må framlegges ved ansettelse
  • Intervjuet vektlegges i forbindelse med ansettelsen. Kommunens verdidokument brukes under intervju

Lønn i henhold til kvalifikasjoner/utdanning og andre vilkår etter gjeldende tariffavtaler.

Søknadsfrist

11.08.19

Du kan søke via Webcruiter her

Elektronisk søknadsskjema

Vi benytter elektronisk søknadsskjema.

Søkerliste og offentlighet

Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det, etter kommunens vurderinger, ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Politiattest - Vandelsattest

Noen stillinger krever at det leveres politiattest. På hjemmesiden til politiet kan du lese om politiattest/vandelsattest. Her finner du også et eget søknadsskjema.

Kontaktinformasjon

Ingeborg Hemminghytt Morka
Enhetsleder hjemmetjenester og rehabilitering
E-post
Telefon 37 14 96 50
Mobil 970 30 664

Frydenborgsenteret