17. mai 2021 i Risør

Risør kommune i samarbeid med Mediehuset Lisand inviterer til en digital 17. mai-feiring mellom kl. 11.00 og 14.00. Den digitale sendingen finner du her, på Facebook siden vår og på irisor.no.

I den digitale sendingen blir det appell ved ordfører Per Kr. Lunden, tale ved russepresident
Lisa Vik Løite, dagens tale ved konstituert kultursjef Ågot Bugge, ungdomsappell ved Elise Eriksen Bjørnstad, sanger og forskjellige 17. mai-innslag med alle tre barneskolene i kommunen.

Vi oppfordrer ellers folk til å feire 17. mai i hjemmene, hver i sin husstand med begrenset besøk. Det er viktig å sette seg inn i og følge nasjonale forskrifter samt Risør kommunens egen forskrift for smittevern.

Vi håper alle får en best mulig 17. mai, trass i alle begrensningene. Takk for at dere holder ut og støtter opp om smittevernet!