Risør kommune søker deltakere til Menn i helse

Risør kommune er i samarbeid med Menn i helse i et nasjonalt rekrutteringsprogram hvor arbeidssøkende menn mellom 25 – 55+ år tilbys et komprimert og forutsigbart utdanningsløp frem mot fagbrev som helsefagarbeider. Vi ser etter arbeidsledige menn som kan vise omsorg, som bryr seg om andre og liker å ta en utfordring.

Informasjonsmøte

Det vil bli gjennomført et uforpliktende informasjonsmøte i Arendal den 17.01.2023 klokken 12:00 -13:30.

Påmeldingsfrist 16.01.23 kl. 16:00

Påmelding

Ta kontakt med Din Nav veileder for påmelding på Ditt lokale Nav kontor.
Meld deg på via kurskalenderen til NAV

På møtene gis det informasjon om utdanningens innhold og forløp. Økonomi, forventninger og jobbmuligheter blir gjennomgått. I etterkant av infomøtene er det registrering for de som ønsker å gå videre til intervju.

Menn i helse Agder, ser frem til neste års rekruttering! På Agder står 19 kommuner klare til å lære opp fremtidens helsefagarbeidere. Menn i helse har plasser fra Risør i øst, Flekkefjord vest og Evje- og Hornnes nord i fylket.

Vi gleder oss til å treffe deg!

Er du vår neste mann? Grip muligheten! Kjenner du noen som fortjener muligheten? – Tips han om Menn i helse