Møte for hyttefolk og feriegjester

Ordførerens sommermøte med hyttefolk og feriegjester har blitt en tradisjon i Risør kommune. Vi ønsker innspill på hva som kan gjøres bedre, og gjerne det som kan tjene både besøkende og fastboende.

Dialogmøte med hytteeiere og feriegjester

Her kan du som har hytte, feriehus eller er feriegjest i Risør spørre om saker du er opptatt av eller si din mening til ordføreren. Vi orienterer også om aktuelle prosjekter som angår hyttefolket.

Vi kommer tilbake til dato og form på dette møtet for 2024, ved ny ordfører.

Referat fra tidligere møter

Sosiale medier

Etter deltakernes ønske, har Risør By As opprettet en Facebookgruppe, Hyttefolk og ferierende i Risør kommune - bli medlem!

Endre kontaktinformasjon til velforening?

Vi er avhengige av at velforeningene selv bidrar til å holde kontaktinformasjonen oppdatert, se https://www.risor.kommune.no/tjenester/kultur-idrett-og-fritid/lag-og-foreninger/velforeninger/ og send eventuelle endringer til webmaster@risor.kommune.no

Bilde fra dialogmøte med hyttefolk og feriegjester - Klikk for stort bildeDialogmøtet 2021 ble avholdt med smitteverntiltak og digital overføring. Malin Paust